Monitory reklamowe, kioski informacyjne w bankach
Technologia Digital Signage intensywnie wkracza do świata finansów i staje się coraz bardziej popularna. Również w naszym kraju bankowcy doceniają fakt możliwości wykorzystania kilku, kilkunastu minut jakie klienci spędzają w placówce bankowej, oczekując na rozmowę z konsultantem lub wolną kasę. Potwierdzeniem tego faktu jest liczba ponad siedemdziesięciu banków, które obsługujemy pod marką „Telewizja Bankowa”.
Dodatkowym uzasadnieniem dla sensu inwestowania w Digital Signage w sektorze bankowym jest bardzo dynamicznie zmieniająca się oferta, uzależniona od stóp procentowych i sytuacji ekonomicznej. Bank, który pozostaje przy tradycyjnych papierowych nośnikach bardzo często wyrzuca dziesiątki tysięcy złotych w postaci bezużytecznych plakatów, ponieważ właśnie zmieniła się stawka WIBOR. Bank posiadający sieć monitorów ma w takim momencie zdecydowaną przewagę i oszczędza mnóstwo pieniędzy.
Korzyści i możliwości dla banku:
- szybkie i wygodne publikowanie aktualnej oferty kredytów i lokat
- publikowanie dodatkowej oferty banku w zakresie inwestycji, ubezpieczeń itp.
- promowanie elektronicznych kanałów dostępu do usług
- edukacja klientów w zakresie bezpiecznego korzystania z kart, bankowości internetowej
- publikowanie aktualnych kursów walut, aktualizowanych on-line
- publikowanie bankowych stóp procentowych, aktualizowanych on-line
- publikowanie kanałów informacyjnych RSS dot. wydarzeń z kraju i świata, komunikatów ekonomicznych itp.
- centralne, wygodne zarządzanie kampaniami reklamowymi w placówkach rozlokowanych w całym kraju
Monitory instalowane przez TVB dzielimy na informacyjne, zapewniające komunikację w jednym kierunku i interaktywne, które pozwalają na komunikację z klientem banku za pomocą nakładek dotykowych. W przypadku monitorów interaktywnych klient ma możliwość samodzielnej wędrówki po szczegółach oferty banku, wybierając interesujące go elementy. Dodatkowo może skorzystać z kalkulatora kredytowego i pozostawić numer kontaktowy.
Ponad siedemdziesiąt obsługiwanych banków stawia naszą firmę w ścisłej czołówce i zdecydowanie wzmacnia nasz kapitał doświadczenia w tej branży. Nauczyliśmy się podchodzić do każdego projektu indywidualnie, przede wszystkim słuchać i kreować w sposób interesujący multimedialny wizerunek banku. Bank zyskuje nowoczesny image, skuteczne medium do komunikacji z klientem i sporą sumę zaoszczędzoną na drukowanych w tradycyjny sposób materiałach.
Wybrane realizacje naszej firmy zostały zamieszczone w galerii poniżej.